Modernus pasaulis reikalauja modernaus marketingo

Žmonių gyvenimo migracija į internetą toliau juda dideliu greičiu. Ten jau seniai apsistojo daugelio pramogos, darbas, bendravimas… Būtų keista, jei ši gigantiška skelbimų lenta nebūtų vis labiau išnaudojama būtent tam – skelbti. Kitaip tariant, pažindinti, gerinti įvaizdį, reklamuoti ir kitaip kelti produkto vertę ir paklausą. Ties tuo specializuojasi ir Pcz.lt specialistų komanda, siūlanti internetinio marketingo patarimus, kurie tikrai veikia.

Sąvoką marketingas galima suvokti kaip prekės ar paslaugos pritaikymą rinkos poreikiams. Idealiai įgyvendinta marketingo strategija praktiškai atleidžia nuo būtinybės dėti pastangas parduodant produktą – jis jau būna taip užsirekomendavęs ir pelnęs tikslinės auditorijos susidomėjimą, kad parduoda save pats.

Kodėl verta ypatingą dėmesį skirti būtent internetiniam marketingui? Nes tai yra galimybė pasiekti pačią didžiausią auditoriją ir pataikyti būtent ten, kur reikia. Teminiai tinklalapiai ar socialinių tinklų bendruomenės leidžia nukreipti veiksmus į tas asmenų grupes, kurios pagal pomėgius, amžių, gyvenamąją teritoriją ar kitus kriterijus yra prioritetinės siekiant produkto sėkmės. Be to, ši marketingo rūšis reikalauja mažiau išlaidų. Tai yra reklama internete, todėl čia nereikia spausdinti skrajučių ar kabinti plakatų. Įmonės dažnai keičia strategiją, o tai daug lengviau padaryti, kai marketingas sutelktas elektroninėje erdvėje.

Ką mes galime pasiūlyti? Į visą procesą žvelgiame per keturis elektroninio marketingo elementus:

  • optimizavimas paieškos sistemoms, dar žinomas kaip SEO. Aiškinant paprastai, mes įvertiname kliento tinklalapio vidinę bei išorinę struktūrą ir atliekame veiksmus, padėsiančius puslapiui pakilti aukštai paieškos sistemose pagal atitinkamas užklausas. Taip jūs būsite matomi daug platesnei auditorijai;
  • kontekstinė reklama, kuri specialistų yra laikoma efektyviausia reklama internete. Tai yra tam tikrų skelbimų ir nuorodų patalpinimas teminiuose tinklalapiuose ir paieškos sistemose. Tokiu būdu yra pasiekiama tikslinė auditorija ir didinami pardavimai, nes tikėtina, kad, pavyzdžiui, internetiniame kataloge patalpinta tokia nuoroda pritrauks būtent tuos žmones, kurie domisi panašiomis paslaugomis ar prekėmis.
  • marketingas socialiniuose tinkluose. Tai yra visi tie žaidimai, publikacijos ir kitoks įmonių bendravimas su visuomene savo paskyrose. Tokių tinklalapių lankytojai aktyviai dalyvauja bendravime komentuodami ir dalindamiesi pranešimais, o visa tai padeda suformuoti norimą kompanijos įvaizdį ir didinti vartotojų lojalumą.
  • kiti elektroninio marketingo veiksmai. Ši kategorija apima mobiliąją ar elektroniniais laiškais skleidžiamą reklamą tikslinei auditorijai, specialius tinklalapius arba net vadinamuosius viral – populiarius vaizdo įrašus, nuotraukas ar kitokias medijų meno atmainas, kurios susilaukia dėmesio iš visuomenės ir yra masiškai išplatinamos būtent vartotojų, bet šiuo atveju turi tikslą atkreipti dėmesį į įmonę.

Kiekviena iš šių elektroninio marketingo rūšių reikalauja skirtingo požiūrio ir strategijos. Pcz.lt kolektyvas kiekvienoje srityje siūlo patikrintus ir veikiančius patarimus, kurie iškels jūsų produktą virš kitų.